Sposób wymiany informacji między uczestnikami projektu

Revit po godzinach...

Moderatorzy: Andrzejj, pies, Jakub Góralski, slaw

ODPOWIEDZ
kayser
Posty: 141
Rejestracja: 19 wrz 2014, 08:04

Sposób wymiany informacji między uczestnikami projektu

Post autor: kayser » 12 cze 2018, 13:13

Interesuje mnie jak radzicie sobie z wymianą informacji między sobą wewnątrz biura.
Chodzi mi o sytuację, w której przy jednym projekcie pracuje kilka osób.
Nie chodzi mi o rozwiązanie typu tablica kredowa ;)
Problem tkwi w tym, że często pracujemy z domu i ciężko wszystko ustalać telefonicznie czy przez komunikator.

Ostatnio na fb reklamowany jest "workplace by facebook", nie przyglądałem się za bardzo bo jest to usługa płatna.

Proszę o sugestie ;)

dneprdriver
Posty: 8
Rejestracja: 24 wrz 2007, 10:41
Lokalizacja: Berlin
Kontaktowanie:

Re: Sposób wymiany informacji między uczestnikami projektu

Post autor: dneprdriver » 13 cze 2018, 08:09

Nie wiem, czy o taki rodzaj wymiany ci chodzi, ale moze sie przyda. W biurze uzywamy platformy BIMcollab. Bardzo dobry rodzaj dokumentacji przebiegu projektu. Mozna rowniez bezposrednio z Revita, lub Navisworksa uzywac.

kayser
Posty: 141
Rejestracja: 19 wrz 2014, 08:04

Re: Sposób wymiany informacji między uczestnikami projektu

Post autor: kayser » 13 cze 2018, 08:36

Nie do końca, ale dzięki ;) To bardziej mi wygląda jak odpowiednik BIM 360 Docs.

Awatar użytkownika
pies
Posty: 1109
Rejestracja: 14 paź 2005, 08:14
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sposób wymiany informacji między uczestnikami projektu

Post autor: pies » 18 lip 2018, 11:41

Myśmy kilka miesięcy temu wprowadzili taką "tablicę z karteczkami" on-line.
Nazywa się trello.com
Jest bardzo prosta w obsłudze i bezpłatna.
Przy kilkuosobowym zespole na razie się sprawdza.
Pozdrawiam
Był Kudłaty

ODPOWIEDZ