dziury w renderingu

Na tym forum dyskusyjnym rozmawiamy o wszystkim co jest związane z programem Autodesk Revit Building.

Moderatorzy: pies, slaw, Artur Owczarek, Slavco, Andrzejj, marcinm

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pies
Posty: 1110
Rejestracja: 14 paź 2005, 08:14
Lokalizacja: Warszawa

dziury w renderingu

Post autor: pies » 15 paź 2005, 18:06

W renderingu mam wypalone dziury, jakby ktoś do niego strzelał :D. Widać to szczególnie w okolicach silnika motocykla.
Wcześniej nic podobnego nie zdarzyło się.
Myślę, że to jednorazowy wybryk, ale może jest w tym coś więcej.
Do obejrzenia na:
www.a1a.pl/dziury.jpg

mkprojekt
Posty: 236
Rejestracja: 18 paź 2005, 08:16

Post autor: mkprojekt » 18 paź 2005, 09:56

czesc
nie jestem tego pewien na 100%, ale kiedys jak korzystałem z accurendera takie czarne dziury powstawały kiedy ustawiło się za wysoka wartość odbicia dla materiału - nie pamietam juz jak to sie nazywało, lub 2-gi zaobserwowany przeze mnie przypadek to wtedy kiedy naprzeciw siebie znalazły sie dwa refleksyjne materiały - np lustro w krórym miały odbić sie elementy chromowane lub inne refleksyjne. Moja rada to sprobowac obniżyc wartość refleksyjności materiału. A czemu pojawiły sie na ścianie. Nie mam pojecia - może jakiś bład silnika renderującego wynikający z błędów na materiale refleksyjnym.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
pies
Posty: 1110
Rejestracja: 14 paź 2005, 08:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pies » 19 paź 2005, 19:44

dzięki
to może być istotna wskazówka
:)
poeksperymentuję
Pozdrawiam
Był Kudłaty

ODPOWIEDZ