Zmiana wymiaru i pytanie początkującego

Na tym forum dyskusyjnym rozmawiamy o wszystkim co jest związane z programem Autodesk Revit Building.

Moderatorzy: pies, marcinm, Artur Owczarek, Slavco, slaw, Andrzejj

ODPOWIEDZ
SwistakCZC
Posty: 5
Rejestracja: 17 lis 2014, 22:28

Zmiana wymiaru i pytanie początkującego

Post autor: SwistakCZC »

Witam

1) W Revicie jestem bardzo początkujący, chciałbym wykonać w nim projekt do pracy inżynierskiej dlatego też rozpocząłem naukę. Uczęszczałem już na kurs, jednakże niewiele zapamiętałem i teraz uczę się na własną rękę z tutoriali na YT oraz z samouczków np. Pierwszy Projekt Revit Architecture z Aplikomu. Pracuję na wersji 2012 bo z taką miałem styczność na kursie i tutaj moje pytanie czy wersje 2014 lub 2015 dużo się różnią od 2012? Dużo trudu kosztuje przesiadka na 2-3 lata nowszą wersję?

Jaką pozycję (video-tutorial, książka) byście polecili do nauki?

2) Mój pierwszy problem, chcę zedytować schody w tym celu chciałem przemieścić kilka linii (problem już kilka razy się powtarzał wcześniej, nie chodzi mi konkretnie o ten przypadek), jednakże w niektórych wypadkach wyświetla się tylko jeden wymiar np tak jak na screenie poziomy. Czy jest jakiś skrót lub polecenie które pokaże mi do tego wymiar pionowy? Tak żebym oprócz długości mógł tutaj zmienić położenie względem krawędzi schodów?

Tutaj screen:
http://images70.fotosik.pl/377/2fba8f343caf47ec.png
SwistakCZC
Posty: 5
Rejestracja: 17 lis 2014, 22:28

Re: Zmiana wymiaru i pytanie początkującego

Post autor: SwistakCZC »

3) Jakim narzędziem można wykonywać linie pomocnicze- aby zlicować okna leżące na jednej ścianie do drzwi leżącej na przeciwległej?
Awatar użytkownika
pies
Posty: 1113
Rejestracja: 14 paź 2005, 08:14
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zmiana wymiaru i pytanie początkującego

Post autor: pies »