Przerwanie instalacji lub aktualizacji

Na tym forum dyskusyjnym rozmawiamy o wszystkim co jest związane z programem Autodesk Revit Building.

Moderatorzy: pies, slaw, Artur Owczarek, Slavco, Andrzejj, marcinm

ODPOWIEDZ
marcinm
Posty: 23
Rejestracja: 28 lip 2015, 06:48

Przerwanie instalacji lub aktualizacji

Post autor: marcinm » 08 gru 2015, 14:11

Tak informacyjnie, na wypadek gdyby kogoś jeszcze to spotkało: w przypadku, kiedy z różnych przyczyn zostanie przerwany proces instalacji lub aktualizacji programu (brak dostępu do internetu, niestabilne łącze), w razie kontynuacji po ponownym uzyskaniu dostępu do łącza, proces może zostać ukończony bez żadnych błędów i ostrzeżeń. Jednakże później mogą wystąpić problemy z poprawnym działaniem Revit'a. Niestety nie pomaga naprawa, a jedynie odinstalowanie Revita i jego ponowna instalacja.
Poniżej kilka screenów z błędami programu.
Załączniki
błąd revit 2016 1.png
po zamknięciu Revita....
błąd revit 2016 2.png
po ponownym uruchomieniu 1/3
błąd revit 2016 3.png
po ponownym uruchomieniu 2/3
błąd revit 2016 4.png
po ponownym uruchomieniu 3/3
pozdrawiam
marcinm

ODPOWIEDZ