jak zbudować.lampę
Moderatorzy: pies, marcinm, Artur Owczarek, Slavco, slaw, Andrzejj
jak zbudować.lampę
Witam ponownie. Mam prośbę/pytanie. Jak utworzyć np. lampę? tzn. Jak zbudować sobie bryłę która w dodatku będzie świeciła nam na zawołanie. Marzy mi sie jakiś tutorial na ten temat , ale jeśli taki temat był przepraszam za powielanie i nieśmialo prosze o link na niego.
- ada_mowska
- Posty: 938
- Rejestracja: 12 sty 2006, 07:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: jak zbudować.lampę
Jest na to prosty sposób: bierzesz dowolną lampę z wbudowanej biblioteki Revita (lub z revitcity) i "rozbierasz ją na części"
powodzenia!
powodzenia!
pozdrawiam
revitująca Ada
www.arttu.pl
revitująca Ada
www.arttu.pl
Re: jak zbudować.lampę
Hehe. Niby proste-a jakos szukalam innego rozwiązania.Ale - jestem juz po wstępnym rozgryzieniu pierwszej lampki.
Dziękuję :)cmok.
Dziękuję :)cmok.
- ada_mowska
- Posty: 938
- Rejestracja: 12 sty 2006, 07:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: jak zbudować.lampę
No i fajnie
A propos lamp: czy ktoś juz zrobił lampki tego typu? Moze się podzieli ów ktoś
A propos lamp: czy ktoś juz zrobił lampki tego typu? Moze się podzieli ów ktoś
pozdrawiam
revitująca Ada
www.arttu.pl
revitująca Ada
www.arttu.pl
Re: jak zbudować.lampę
He,he no ja mam... Jutro coś podeślę
Re: jak zbudować.lampę
Oto parę moich lampek firmy Spotlight, które zrobiłem na potrzeby projektu wnętrz. Swoją drogą ciekawe, że takie firmy nie mają swoich bibliotek.
Odkryłem, że kiedy chcemy zrobić render z włączonym światłem wtedy najlepiej ustawić materiał reflektorów na świecący... a kiedy światła się nie palą, lustro jest do tego najlepsze.
Niestety mental ray w Revicie nie radzi sobie ze światłem odbitym tak jak w 3DS.
Moderka : zubrzyku sorki ale wycinam poki co zalacznik z uwagi na duze prawdopodobienstwo zainfekowania pliku (prawdopodobnie rootkit)
Odkryłem, że kiedy chcemy zrobić render z włączonym światłem wtedy najlepiej ustawić materiał reflektorów na świecący... a kiedy światła się nie palą, lustro jest do tego najlepsze.
Niestety mental ray w Revicie nie radzi sobie ze światłem odbitym tak jak w 3DS.
Moderka : zubrzyku sorki ale wycinam poki co zalacznik z uwagi na duze prawdopodobienstwo zainfekowania pliku (prawdopodobnie rootkit)
- ada_mowska
- Posty: 938
- Rejestracja: 12 sty 2006, 07:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: jak zbudować.lampę
no, no..
dzięki Zubrzyku!
dzięki Zubrzyku!
- Załączniki
-
- nono.jpg (34.1 KiB) Przejrzano 4666 razy
pozdrawiam
revitująca Ada
www.arttu.pl
revitująca Ada
www.arttu.pl
Re: jak zbudować.lampę
Zdecydowanie odradzam dotykanie się do pliku ADXLIGHT.rar
Po kłopotach jakie ma Ada, że o sobie nie wspomnę, jestem za tym żeby ten plik usunąć z Forum.
Po kłopotach jakie ma Ada, że o sobie nie wspomnę, jestem za tym żeby ten plik usunąć z Forum.
Pozdrawiam
Był Kudłaty
Był Kudłaty
Re: jak zbudować.lampę
plik usuniety, byly 22 pobrania, uzytkownikom, ktorzy pobrali sugeruje obchodzenie sie z plikiem jako zainfekowanym prawdopodobnie rootkitem, zwykle antywiry go nie wykryja !!! jesli ktos sie chce bawic to na wlasne ryzyko = sa narzedzia do usuwania rootkitow
efekty zainfekowania mozna obejrzec tutaj :
http://forum.procad.pl/viewtopic.php?f=1&t=2431
efekty zainfekowania mozna obejrzec tutaj :
http://forum.procad.pl/viewtopic.php?f=1&t=2431
pozdro
slaw 8)
slaw 8)