Support Knowledge Base - Pierwsza Pomoc

Na tym forum dyskusyjnym rozmawiamy o wszystkim co jest związane z programem Autodesk Inventor.

Moderator: Maciej Śliwiński

ODPOWIEDZ
Maciej Śliwiński
Posty: 9
Rejestracja: 07 gru 2005, 11:13
Kontaktowanie:

Support Knowledge Base - Pierwsza Pomoc

Post autor: Maciej Śliwiński » 10 cze 2006, 21:30

Jeżeli podczas instalacji lub funcjonowania oprogramowania Autodesk pojawi się jakiekolwiek okienko z informacją o problemie czy błędzie, należy tę informację dokładnie przeczytać i starać się wyłowić jej charakterystyczne cechy np. przywołaną nazwę czy numer nadany przez moduł diagnostyczny.

Autodesk przygotował stronę, na której możemy szukać pomocy
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/in ... id=1068444

- po wybraniu produktu
- należy wpisać w okienko "Search Support Knowledge Base" odnalezione cechy

Zazwyczaj wszystko staje się jasne. Czasem jest kilka przypisanych do tego komunikatu przyczyn - należy więc przeczytać wszystko !

W opisanej bazie można odnaleźć pomoc w wielu znanych problemach dotyczących zarówno działania, jak i współdziałania z systemem Windows wszystkich programów Autodesk.

Informacje o problemach jak i sugestie stanowią ważny element w systemie Autodesk, dlatego nigdy nie rezygnuj z możliwości ich wysyłania.
pozdrawiam
Maciej

ODPOWIEDZ