SUBASSEMBLY COMPOSER - problem z powierzchnią do terenu.

Na tym forum dyskusyjnym rozmawiamy o wszystkim co jest związane z programem Autodesk Civil 3D.

Moderator: Radosław Wiśniewski

ODPOWIEDZ
_Omega_
Posty: 8
Rejestracja: 20 paź 2016, 09:31

SUBASSEMBLY COMPOSER - problem z powierzchnią do terenu.

Post autor: _Omega_ » 29 paź 2016, 21:21

Szanowni Państwo,

próbuję zbudować prosty podzespół, który składać ma się z jednej linii, która ma zaczynać się w punkcie wstawienia zespołu P1 i przebiegać do powierzchni "SURFACE" pod kątem wynikającym z parametru przechyłki "PRAWY ZEWNĘTRZNY PAS RUCHU" (RightOutsideLane),
poniżej zrzut ekranu:

Obrazek

efekt jest taki, że to nie działa (chyba, że wstawię sztywną wartość spadku, a nie ApplyAOR).

Po użyciu podzespołu w C3D wyskakuje błąd: " Something wrong with current subassembly: Dany klucz nie był obecny w słowniku."

Proszę o pomoc, drugi tydzień siedzę nad problemem i nie mam już pomysłu co robię źle :x

_Omega_
Posty: 8
Rejestracja: 20 paź 2016, 09:31

Re: SUBASSEMBLY COMPOSER - problem z powierzchnią do terenu.

Post autor: _Omega_ » 30 paź 2016, 21:54

Już po problemie !!! :D

Rozwiązanie (może komuś się przyda):
Zdefiniowanie własnej zmiennej "DEFINE VARIABLE", która określa wartość przechyłki w "SLOPE TO SURFACE".

ODPOWIEDZ