BŁĄD KRYTYCZNY

Na tym forum dyskusyjnym rozmawiamy o wszystkim co jest związane z programem Autodesk Civil 3D.

Moderator: Radosław Wiśniewski

ODPOWIEDZ
Tomalsz
Posty: 5
Rejestracja: 28 cze 2008, 15:33

BŁĄD KRYTYCZNY

Post autor: Tomalsz »

Witam ostatnio coraz częściej wywala mnie z program i występuje błąd krytyczny. Fakt że plik na którym pracuje zajmuje już około 75MB ale najgorsze jest to że nawet awaryjny zapis nic nie pomaga. Macie może jakieś rady odnośnie tego problemu??? Pozdrawiam
Mateusz Miecznikowski

Re: BŁĄD KRYTYCZNY

Post autor: Mateusz Miecznikowski »

Witam,
Najczęściej spotykanym zaniedbaniem, które powoduje błędy krytyczne jest brak SP (service packa) dla Civila. Dlatego bardzo proszę najpierw sprawdzić czy program jest aktualny. Można to zrobić, albo klikając w antenę satelitarną w prawym górnym rogu ekranu (tam będzie informacja czy produkt jest aktualny czy należy pobrać aktualizację) Jeżeli produkt jest nieaktualny należy tą aktualizację pobrać.

Można ją także pobrać ze strony autodesk link poniżej:
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps ... ID=9240698

Czasem również inne programy powodują błędy krytyczne lub np. niewłączenie się Civila. Należałoby sprawdzić czy zewnętrzne aplikacje nie powodują błędów - wówczas proszę wejść w START >>> Uruchom >>> wpisać MSCONFIG >>> w karcie URUCHAMIANIE wyłączyć wszystko, w karcie USŁUGI najpierw zaznczyć UKRYJ WSZYSTKIE FIRMY MICROSOFT i potem wyłączyć wszystko. (oczywiście wypadałoby zapamiętać co wyłączamy, żeby później kiedy nie wykryjemy błędu móc te usługi włączyć ponownie)

Czasami również aplikacje nakładkowe na AutoCADa powodują różne błędy. Autodesk nie udziela wsparcia dla źle działającego programy gdy zainstalowana jest nieautodeskowa nakładka.

Pozdrawiam,
Tomalsz
Posty: 5
Rejestracja: 28 cze 2008, 15:33

Re: BŁĄD KRYTYCZNY

Post autor: Tomalsz »

dzieki wielkie sprobujemy :))
ODPOWIEDZ