Civil 3D 2011 - Problem z obszarem roboczym po aktualizacji

Na tym forum dyskusyjnym rozmawiamy o wszystkim co jest związane z programem Autodesk Civil 3D.

Moderator: Radosław Wiśniewski

ODPOWIEDZ
nadszyszkownik.cicho
Posty: 2
Rejestracja: 07 lut 2012, 11:15

Civil 3D 2011 - Problem z obszarem roboczym po aktualizacji

Post autor: nadszyszkownik.cicho »

Po instalacji AutoCAD® Civil 3D® 2011 Update 1 ze strony autodesku i uruchomieniu Civila program uruchamia się w trybie podstawowym Cada (brak jakichkolwiek narzędzi, pasków, wstążek Civil). ie ma możliwości uruchomienia ich poprzez wpisania komend (tak jakby ich wogole nie było) Nie potrafie ich wyszukać.
Problem powtarza się na wszystkich komputerach. Jedyna rada dla mnie w tym momencie to ponowna instalacja Civila albo przywrócenie systemu gdyż autodesk nie przewidział możliwości odinstalowania service packa :/ Instalacja Update 2 nic nie zmieniła.
Czy ktoś miał podobne problemy?
nadszyszkownik.cicho
Posty: 2
Rejestracja: 07 lut 2012, 11:15

Re: Civil 3D 2011 - Problem z obszarem roboczym po aktualiza

Post autor: nadszyszkownik.cicho »

udalo się rozwiązać problem
wrazie gdyby ktoś miał podobne przejścia:
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps ... ID=9240697
ODPOWIEDZ