jak w temacie - calosc z renderingiem około 4-5 godzin zabawy (w tym wyszukiwanie tapet w necie....)
pozdrawiam
bartek
pokoik typu sypialnianego - 8m2
Moderatorzy: pies, Artur Owczarek, Slavco, slaw, Andrzejj
1. jak uniknąłeś trzeciego zbiegu w perspektywie?
2. dlaczego mimo radiosity w pierwszej wizualce masz cienie od obudowy lampy jak by było kilka źródeł światła (może renderowałeś na niskim poziomie szczegółowości).
3. przy świetle dziennym razi mnie ostrość cienia krawędzi okiennej można sobie z tym poradzić ustawiając we własciwościach światła rozmycie tego cienia (pisałem już gdzieś o tym)
4. jak długo trwał rendering i na jakiej maszynie?
2. dlaczego mimo radiosity w pierwszej wizualce masz cienie od obudowy lampy jak by było kilka źródeł światła (może renderowałeś na niskim poziomie szczegółowości).
3. przy świetle dziennym razi mnie ostrość cienia krawędzi okiennej można sobie z tym poradzić ustawiając we własciwościach światła rozmycie tego cienia (pisałem już gdzieś o tym)
4. jak długo trwał rendering i na jakiej maszynie?
witam ponownie :
ad 1 - "eye elevation" i "target elevation" są na tej samej rzędnej - piony wtedy są pionowe a kadr można zmieniać rozszerzając okno - działa jak shift w fotografii
ad 2 - jeżeli chodzi o to na suficie - to nie jest lampa.... zrobilem jakis styropianowy duperelek, tyle ze sie mi materiał przełączył na stolarkę pcv i wyszło bardzo szklano... a cienie to błędy radiosity - za mała dokładność i za mało próbek.
ad 3 - wypadało by to poprawić - ale to była szybka wizualka...
ad 4 - laptop - procesor 1.5 certino, karta graficzna standardowa, pamięć 0,5 GB... czyli niewiele - czas renderingu - około 30 minut.
pozdrawiam,
bartek
ad 1 - "eye elevation" i "target elevation" są na tej samej rzędnej - piony wtedy są pionowe a kadr można zmieniać rozszerzając okno - działa jak shift w fotografii
ad 2 - jeżeli chodzi o to na suficie - to nie jest lampa.... zrobilem jakis styropianowy duperelek, tyle ze sie mi materiał przełączył na stolarkę pcv i wyszło bardzo szklano... a cienie to błędy radiosity - za mała dokładność i za mało próbek.
ad 3 - wypadało by to poprawić - ale to była szybka wizualka...
ad 4 - laptop - procesor 1.5 certino, karta graficzna standardowa, pamięć 0,5 GB... czyli niewiele - czas renderingu - około 30 minut.
pozdrawiam,
bartek
pozdrawiam
bartek
bartek