Bajery
Moderatorzy: pies, Artur Owczarek, Slavco, slaw, Andrzejj
no to ci powiem że dałeś czadu jak Elvis;)
samochód ok, choć na pierwszym planie przydało by się go dopracować (zawsze bałem się wstawiać coś na pierwszym planie) ale z "meteorytem" w prawym górnym rogu to już przesadziłeś;) zwłaszcza że z cieni na elewacji wynika że słońce jest za plecami obserwatora
a jeszcze jedno pisałeś w innym wątku że bardzo długo ci renderowało - jeśli to ten widok to radzę na przyszłość ustawić pomijanie elementów niewidocznych - bo podejrzewam, że stąd tak długi czas renderowania, że liczył cienie np ścian wewnątrz budynku
samochód ok, choć na pierwszym planie przydało by się go dopracować (zawsze bałem się wstawiać coś na pierwszym planie) ale z "meteorytem" w prawym górnym rogu to już przesadziłeś;) zwłaszcza że z cieni na elewacji wynika że słońce jest za plecami obserwatora
a jeszcze jedno pisałeś w innym wątku że bardzo długo ci renderowało - jeśli to ten widok to radzę na przyszłość ustawić pomijanie elementów niewidocznych - bo podejrzewam, że stąd tak długi czas renderowania, że liczył cienie np ścian wewnątrz budynku
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2007, 13:03 przez mario1275, łącznie zmieniany 1 raz.
Samochód to tylko gotowa wstawka, nie ma w sumie co się bawić w szczegóły.
O takim ujęciu juz dawno myślałem, ale nie chciałem marnować czasu na rendering (lub "śledzenie promieni" jak to zostało ciekawie przetłumaczone). Po namowie jakoś tak spróbowałem i wyszło...
Z tą flarą to masz całkowitą rację, ale jak w temacie chodziło o bajer . Klient końcowy i tak nie wyczuje, a tak zawsze bardziej "intrygująco" wygląda. A poprawność fizyczna pozostaje dla wtajemniczonych (absolutnie nie podważam żadnym praw fizyki ).
Z poprzednim wątkiem to chodziło a animację. Od 280 do 900 klatek, zależy która. Tylnie powierzchnie i obiekty niewidoczne zaznaczam, a i tak cały filnik to kwestia od kilku dni do tygodnia.
Pozdrawiam.
O takim ujęciu juz dawno myślałem, ale nie chciałem marnować czasu na rendering (lub "śledzenie promieni" jak to zostało ciekawie przetłumaczone). Po namowie jakoś tak spróbowałem i wyszło...
Z tą flarą to masz całkowitą rację, ale jak w temacie chodziło o bajer . Klient końcowy i tak nie wyczuje, a tak zawsze bardziej "intrygująco" wygląda. A poprawność fizyczna pozostaje dla wtajemniczonych (absolutnie nie podważam żadnym praw fizyki ).
Z poprzednim wątkiem to chodziło a animację. Od 280 do 900 klatek, zależy która. Tylnie powierzchnie i obiekty niewidoczne zaznaczam, a i tak cały filnik to kwestia od kilku dni do tygodnia.
Pozdrawiam.
a no tak 900 klatek to zmienia postać rzeczy - powiem ci jeszcze, że wersja AR która była nakładką na autocada pozwalała na zpisywanie wizualizacji czy filmu w trakcie renderingu - czyli program zapisywał tę część która była już zrobiona w osobnym pliku na bierząco więc w razie wywalenia sprżetu wystarczyło do renderować brakujący fragment i go scalić w innym programie - a skoro zrobiłeś taką animację to może też podlinkujesz? ja osobiście żałuję że nie mozna zrobić filmiku w wersji bez renderingu:(
Jak się w końcu wyrenderuje to coś wrzucę...
Plik -> eksportuj -> animacja...
i możesz dowolnie wybrać:
hidden lines, shaded, shaded with edges
Zawsze najpierw robię podgląd sceny w tej formie. (oj, ta kamera czasami szaleje ) i potem dopiero gotowy render...
Trochę nie rozumiem... jeżeli chodzi o filmiki bez renderingu to można je robić jak najbardizej. W takiej postaci jak chcesz.mario1275 pisze:ja osobiście żałuję że nie mozna zrobić filmiku w wersji bez renderingu:(
Plik -> eksportuj -> animacja...
i możesz dowolnie wybrać:
hidden lines, shaded, shaded with edges
Zawsze najpierw robię podgląd sceny w tej formie. (oj, ta kamera czasami szaleje ) i potem dopiero gotowy render...