Uważajcie na trojany!

Revit po godzinach...

Moderatorzy: pies, Artur Owczarek, Slavco, slaw, Andrzejj

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ada_mowska
Posty: 938
Rejestracja: 12 sty 2006, 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Uważajcie na trojany!

Post autor: ada_mowska »

Takie coś dostałam, tylko moja przytomność umysłu powstrzymała mnie od kliknięcia.
---
potwierdziło się:

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Lowieni ... 33881.html
Załączniki
mail.jpg
pozdrawiam
revitująca Ada
www.arttu.pl
Zizin
Posty: 34
Rejestracja: 10 sie 2006, 08:15
Lokalizacja: gdansk

Post autor: Zizin »

eee, stare - z lat 70-tych... (zgodnie z widniejącą datą e-maila...) :)
pozdrawiam
bartek
Awatar użytkownika
ada_mowska
Posty: 938
Rejestracja: 12 sty 2006, 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: ada_mowska »

Zizin pisze:eee, stare
..ale jare, zapewniam Cie.
A teraz z kolei chodzi wirus niby z kartki.onet.pl :(
pozdrawiam
revitująca Ada
www.arttu.pl
mario1275
Posty: 295
Rejestracja: 25 paź 2006, 18:24
Kontaktowanie:

Post autor: mario1275 »

pierwsze takie wiadomości dostawałem w języku angielskim i przyznam że o mały włos odruchowo bym się nie złapał potem po polsku. z takich dziwnych prób szkodzenia najbardziej rozbawił mnie kiedyś wiadomość od znajomego z GG żebym jak najszybciej usunął jakiś tam plik bo to groźny wirus - oczywiscie był to ważny plik systemowy nie zdażyłem go ostrzec ;)
Awatar użytkownika
ada_mowska
Posty: 938
Rejestracja: 12 sty 2006, 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: ada_mowska »

Nauczona poprzednim doświadczeniem ja się was zapytowywuję czy dostajecie takie cosie mailem i czy należy w to wierzyć..
Załączniki
subskr.jpg
pozdrawiam
revitująca Ada
www.arttu.pl
Awatar użytkownika
milsen
Posty: 266
Rejestracja: 02 sty 2007, 13:28
Lokalizacja: Iława

Post autor: milsen »

Nic takowego nie otrzymałem.
rasz12
Posty: 22
Rejestracja: 17 maja 2006, 12:16
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rasz12 »

Dostałem maila o terminie zakończenia mojej subskrybcji. Termin się zgadza , więc to chyba z Autodesk
Awatar użytkownika
ada_mowska
Posty: 938
Rejestracja: 12 sty 2006, 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: ada_mowska »

Na pewno wysyłają jakieś maile, ale ten wygląda dziwnie. Ja również ostatnio załatwiałam sprawę subskrypcji, więc może to prawdziwy mail:

"Szanowna Pani/Szanowny Panie,
W celu umożliwienia pełnego korzystania z oferty subskrypcji firmy Autodesk prosimy o sprawdzenie swoich danych, aby potwierdzić ich aktualność.
Wkrótce zostaną udostępnione najnowsze wersje produktów Autodesk. Uaktualnienie danych pozwoli zapewnić dostarczanie kolejnych wersji produktów przysługujących w ramach subskrypcji właściwej osobie lub we właściwe miejsce**. Prosimy o dokładne sprawdzenie adresu e-mail, numeru telefonu, adresu korespondencyjnego i wybranego języka.
Dane profilu można sprawdzić po zalogowaniu się w witrynie Centrum subskrypcji. Po zalogowaniu wybierz opcję Edit Profile (Edycja profilu) w prawej górnej części strony.
Zaktualizuj swoje dane natychmiast, w przeciwnym razie może to spowodować opóźnienie dostawy!
Informacje dodatkowe
Nastąpiła istotna zmiana w sposobie zarządzania numerami seryjnymi produktów. Jeśli produkt jest oznaczony wieloma numerami seryjnymi, podczas aktualizacji zostaną one scalone w jeden nowy numer. Ułatwi to zarządzanie oprogramowaniem i jego wdrażanie. Nowy numer seryjny może być używany podczas instalacji na wszystkich stanowiskach, które obejmuje. W środowisku samoobsługowym można wybrać numery seryjne jednego produktu, które zostaną scalone. Więcej informacji zamieszczono na stronie z często zadawanymi pytaniami Zmiany numeru seryjnego produktu.
Niniejsza wiadomość została przekazana osobie będącej koordynatorem oprogramowania dotyczącego jednego lub kilku produktów objętych usługą subskrypcją Autodesk. Wymieniony poniżej menedżer kontraktu odpowiada za aktualizację tych danych w sytuacji zmiany powierzonych zadań.

Dzięki subskrypcji Autodesk użytkownik może uzyskać nie tylko aktualizacje produktów, ale również pomoc techniczną świadczoną przez Internet, moduł szkoleniowy do samodzielnej nauki oraz rozszerzenia produktów. Narzędzia te pozwalają na szybsze i bardziej wydajnie określenie kształtu i wymagań przyszłych projektów. Dostęp do tych i wielu innych narzędzi można uzyskać po zalogowaniu się w witrynie Centrum subskrypcji.
Dziękujemy za skorzystanie z subskrypcji na produkty firmy Autodesk.
Z poważaniem,
Zespół subskrypcji firmy Autodesk"

Ale może to prawda?? Ja póki co nie ryzykuję-za dużo mam do stracenia.
Niedawno także kazali coś uzupełniać, w zamian sadząc drzewka :shock:
pozdrawiam
revitująca Ada
www.arttu.pl
mkprojekt
Posty: 236
Rejestracja: 18 paź 2005, 08:16

Post autor: mkprojekt »

wydaje mi się że to standardowa wiadomość.
prawdopodobnie przygotowują się do wysyłki paczki do Ciebie. Co jakiś czas przysyłają podobnego maila celem sprawdzenia danych adresowych.
mario1275
Posty: 295
Rejestracja: 25 paź 2006, 18:24
Kontaktowanie:

Post autor: mario1275 »

mkprojekt pisze:wydaje mi się że to standardowa wiadomość.
prawdopodobnie przygotowują się do wysyłki paczki do Ciebie. Co jakiś czas przysyłają podobnego maila celem sprawdzenia danych adresowych.
standardowy niestandardowy kto pyta nie błądzi - ja jednak zapytałbym u źródła - np zadzwonić do ADESK Polska albo wysłac mail z kopią tego co dostałaś do swojego dostawcy oprogramowania.
Jeżeli w mailu nie ma linku bezpośrednio do strony z logowaniem a jest tylko opis gdzie to zrobić na stronie AutoDesku i w dodatku zawartość maila daje się kopiowac przesyłać dalej itp to raczej nie ma się czego bać.
Awatar użytkownika
ada_mowska
Posty: 938
Rejestracja: 12 sty 2006, 07:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: ada_mowska »

ja liczyłam na to, ze ktoś z Autodesku bądź Procadu tutaj zagląda i podpowie.. :?
pozdrawiam
revitująca Ada
www.arttu.pl
ODPOWIEDZ