Czy Civil wykorzystuje wieloprocesorowość czy raczej nie.
kwestja odnosi się czy lepiej wybrać sprzet z mocnym P4 czy z core duo
wiele procvesorów i Civil
Moderator: Radosław Wiśniewski
C3D 2008 też chyba nie wykorzystuje bo kiedy się coś w nim robi i "zmusi" się go do wysiłku to pokazuje wykorzystanie procesora w 50%. Być może po zainstalowaniu Windows Vista będzie to inaczej wyglądało. Są też podobno jakieś poprawki do XP dzięki którym pracuje się na dwóch rdzeniach (poprawka nr 72 - chyba).
Nie wszystko zależy tu jednak od sprzętu - moim zdaniem decydującym jest tu program i to jak został napisany...
Nie wszystko zależy tu jednak od sprzętu - moim zdaniem decydującym jest tu program i to jak został napisany...
Tak delikatnie sie wtrace...
Duze znaczenie ma tez system, tez zaobserwowalem wykorzystanie 50% procesorow - jednakze ja pracowalem/pracuje na wersji 2006.
Najgorsze jest to ze sam system jest tez winien.
Zla wiadomosc tez dla posiadaczy duzych ilosci pamieci RAM.
Windows XP 32-bitowy pozwala tylko na wykorzystanie 1GB ramu dla jednego procesu - dokladNIE 2GB pamieci (1GB fizycznej + 1GB swapu) - to jest udreka. Sam wielokrotnie mialem sytuacje ze zostawialem kompa na 15minut wracam a tu zwis totalny albo blad bo zachcialo mi generowac teren z punktow. Okazalo sie ze problemem jest wlasnie pamiec.
pozdrawiam.
Duze znaczenie ma tez system, tez zaobserwowalem wykorzystanie 50% procesorow - jednakze ja pracowalem/pracuje na wersji 2006.
Najgorsze jest to ze sam system jest tez winien.
Zla wiadomosc tez dla posiadaczy duzych ilosci pamieci RAM.
Windows XP 32-bitowy pozwala tylko na wykorzystanie 1GB ramu dla jednego procesu - dokladNIE 2GB pamieci (1GB fizycznej + 1GB swapu) - to jest udreka. Sam wielokrotnie mialem sytuacje ze zostawialem kompa na 15minut wracam a tu zwis totalny albo blad bo zachcialo mi generowac teren z punktow. Okazalo sie ze problemem jest wlasnie pamiec.
pozdrawiam.
jetron