Witam bardzo serdecznie.
Mam problem. Otóż podczas instalacji Autodesk Inventor Series 10 pojawia się błąd, którego treść przesyłam w załączeniu. Po pojawieniu się tego błędu instalacja zostaje przerwana. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie. Z góry dziekuję i pozdrawiam.
Wyskakujący błąd podczas instalacji
Moderator: Maciej Śliwiński
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 07 gru 2005, 11:13
- Kontaktowanie:
Komunikaty o błedach - pomoc
Jeżeli podczas instalacji lub funcjonowania oprogramowania Autodesk pojawi się jakiegokolwiek okienko z informacją o problemie czy błędzie, należy tę informację dokładnie przeczytać i starać się wyłowić jej charakterystyczne cechy np. przywołaną nazwę czy numer nadany przez moduł diagnostyczny.
Autodesk przygotował stronę, na której możemy szukać pomocy
[color=blue]http://usa.autodesk.com/ads ... 44[/color]
- po wybraniu produktu ( w tym wypadku "Autodesk Inventor Series")
- należy wpisać w okienko "Search Support Knowledge Base" odnalezione cechy ( ja wpisałem "1406")
Zazwyczaj wszystko staje się jasne. Czasem jest kilka przypisanych do tego komunikatu przyczyn - należy więc przeczytać wszystko !
W naszym wypadku typuję, że jest to problem z najnowszą wersją Macromedia Flash Player 8a, która to wersja jest wersją nowszą od tej zawartej na nośniku instalacyjnym Autodesk Inventor Series 10
- proszę o odinstalować Macromedia Flash Player 8a i ponowić próbę instalacji Inventora.
W opisanej bazie można odnaleźć pomoc w wielu znanych problemach dotyczących zarówno działania, jak i współdziałania z systemem Windows wszystkich programów Autodesk.
Informacje o problemach jak i sugestie stanowią ważny element w systemie Autodesk, dlatego nigdy nie rezygnuj z możliwości ich wysyłania.
Autodesk przygotował stronę, na której możemy szukać pomocy
[color=blue]http://usa.autodesk.com/ads ... 44[/color]
- po wybraniu produktu ( w tym wypadku "Autodesk Inventor Series")
- należy wpisać w okienko "Search Support Knowledge Base" odnalezione cechy ( ja wpisałem "1406")
Zazwyczaj wszystko staje się jasne. Czasem jest kilka przypisanych do tego komunikatu przyczyn - należy więc przeczytać wszystko !
W naszym wypadku typuję, że jest to problem z najnowszą wersją Macromedia Flash Player 8a, która to wersja jest wersją nowszą od tej zawartej na nośniku instalacyjnym Autodesk Inventor Series 10
- proszę o odinstalować Macromedia Flash Player 8a i ponowić próbę instalacji Inventora.
W opisanej bazie można odnaleźć pomoc w wielu znanych problemach dotyczących zarówno działania, jak i współdziałania z systemem Windows wszystkich programów Autodesk.
Informacje o problemach jak i sugestie stanowią ważny element w systemie Autodesk, dlatego nigdy nie rezygnuj z możliwości ich wysyłania.
pozdrawiam
Maciej
Maciej