Wyskakujący błąd podczas instalacji

Na tym forum dyskusyjnym rozmawiamy o wszystkim co jest związane z programem Autodesk Inventor.

Moderator: Maciej Śliwiński

ODPOWIEDZ
Gość

Wyskakujący błąd podczas instalacji

Post autor: Gość »

Witam bardzo serdecznie.
Mam problem. Otóż podczas instalacji Autodesk Inventor Series 10 pojawia się błąd, którego treść przesyłam w załączeniu. Po pojawieniu się tego błędu instalacja zostaje przerwana. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie. Z góry dziekuję i pozdrawiam.
Załączniki
inv.JPG
Maciej Śliwiński
Posty: 9
Rejestracja: 07 gru 2005, 11:13
Kontaktowanie:

Komunikaty o błedach - pomoc

Post autor: Maciej Śliwiński »

Jeżeli podczas instalacji lub funcjonowania oprogramowania Autodesk pojawi się jakiegokolwiek okienko z informacją o problemie czy błędzie, należy tę informację dokładnie przeczytać i starać się wyłowić jej charakterystyczne cechy np. przywołaną nazwę czy numer nadany przez moduł diagnostyczny.

Autodesk przygotował stronę, na której możemy szukać pomocy
[color=blue]http://usa.autodesk.com/ads ... 44[/color]

- po wybraniu produktu ( w tym wypadku "Autodesk Inventor Series")
- należy wpisać w okienko "Search Support Knowledge Base" odnalezione cechy ( ja wpisałem "1406")

Zazwyczaj wszystko staje się jasne. Czasem jest kilka przypisanych do tego komunikatu przyczyn - należy więc przeczytać wszystko !

W naszym wypadku typuję, że jest to problem z najnowszą wersją Macromedia Flash Player 8a, która to wersja jest wersją nowszą od tej zawartej na nośniku instalacyjnym Autodesk Inventor Series 10
- proszę o odinstalować Macromedia Flash Player 8a i ponowić próbę instalacji Inventora.

W opisanej bazie można odnaleźć pomoc w wielu znanych problemach dotyczących zarówno działania, jak i współdziałania z systemem Windows wszystkich programów Autodesk.
Informacje o problemach jak i sugestie stanowią ważny element w systemie Autodesk, dlatego nigdy nie rezygnuj z możliwości ich wysyłania.
pozdrawiam
Maciej
Gość

Post autor: Gość »

Odinstalowanie Macromedia Flash Player`a pomogło! Serdecznie dziękuję za wskazówki. Pozdrawiam
ODPOWIEDZ