Szanowni Państwo,
próbuję zbudować prosty podzespół, który składać ma się z jednej linii, która ma zaczynać się w punkcie wstawienia zespołu P1 i przebiegać do powierzchni "SURFACE" pod kątem wynikającym z parametru przechyłki "PRAWY ZEWNĘTRZNY PAS RUCHU" (RightOutsideLane),
poniżej zrzut ekranu:
efekt jest taki, że to nie działa (chyba, że wstawię sztywną wartość spadku, a nie ApplyAOR).
Po użyciu podzespołu w C3D wyskakuje błąd: " Something wrong with current subassembly: Dany klucz nie był obecny w słowniku."
Proszę o pomoc, drugi tydzień siedzę nad problemem i nie mam już pomysłu co robię źle
SUBASSEMBLY COMPOSER - problem z powierzchnią do terenu.
Moderator: Radosław Wiśniewski
Re: SUBASSEMBLY COMPOSER - problem z powierzchnią do terenu.
Już po problemie !!!
Rozwiązanie (może komuś się przyda):
Zdefiniowanie własnej zmiennej "DEFINE VARIABLE", która określa wartość przechyłki w "SLOPE TO SURFACE".
Rozwiązanie (może komuś się przyda):
Zdefiniowanie własnej zmiennej "DEFINE VARIABLE", która określa wartość przechyłki w "SLOPE TO SURFACE".