Obliczanie żelbetu

Na tym forum dyskusyjnym rozmawiamy o wszystkim co jest związane z programem Autodesk Robot Structural Analysis.

Moderatorzy: Artur Owczarek, Slavco, Arkadiusz Mackiewicz

ODPOWIEDZ
pawel1991
Posty: 58
Rejestracja: 09 lut 2018, 18:42

Obliczanie żelbetu

Post autor: pawel1991 »

Dzień dobry,
Jestem studentem i mam do wykonania projekt zbiornika żelebtowego. Moje pytanie brzmi następująco, czy robot gorzej radzi sobie z żelbetem niż program ABC? Pytam, ponieważ na uczelni wbijają nam do głowy, że Robot to zło, szczególnie w liczeniu żelbetu, i lepsze jest ABC, a co za tym idzie każą robić to właśnie w tym ABC. Czy miał ktoś styczność z dwoma programami i porównywał wyniki?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Deleted User 10275

Re: Obliczanie żelbetu

Post autor: Deleted User 10275 »

Widocznie to jakieś tumoki są na tej uczelni. Jeśli nie znają programu i nie umieją policzyć to najlepiej powiedzieć, że program jest zły. Widocznie za słabe mózgi mają na tego złego robota. A może mają kasę za sponsoring ABC. Każdy program ma swoje wady i zalety. Ale nie porównujmy ABC do Robota. To nie ta liga.
pawel1991
Posty: 58
Rejestracja: 09 lut 2018, 18:42

Re: Obliczanie żelbetu

Post autor: pawel1991 »

to znaczy Robot jest lepszy?
Ich jedynym argumentem jest to, że ABC jest sprawdzony i potwierdzony jakimiś badaniami.
Deleted User 10275

Re: Obliczanie żelbetu

Post autor: Deleted User 10275 »

Oczywiście, że lepszy. Sprawdzony i potwierdzony badaniami? Co za stek bzdur. A Robot to spod ogona wypadł? Program, którego używa się na całym świecie a oni porównują do ABC... Poza tym cena Robota a abc również mówi za siebie.
pawel1991
Posty: 58
Rejestracja: 09 lut 2018, 18:42

Re: Obliczanie żelbetu

Post autor: pawel1991 »

Projekt policzę w Robocie, najgorsze są ćwiczenia bo zaliczenie będzie na ABC:P i na to nie mam argumentu żeby nie zaliczać tego w ABC.
Deleted User 10275

Re: Obliczanie żelbetu

Post autor: Deleted User 10275 »