Jeżeli podczas instalacji lub funcjonowania oprogramowania Autodesk pojawi się jakiekolwiek okienko z informacją o problemie czy błędzie, należy tę informację dokładnie przeczytać i starać się wyłowić jej charakterystyczne cechy np. przywołaną nazwę czy numer nadany przez moduł diagnostyczny.
Autodesk przygotował stronę, na której możemy szukać pomocy
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/in ... id=1068444
- po wybraniu produktu
- należy wpisać w okienko "Search Support Knowledge Base" odnalezione cechy
Zazwyczaj wszystko staje się jasne. Czasem jest kilka przypisanych do tego komunikatu przyczyn - należy więc przeczytać wszystko !
W opisanej bazie można odnaleźć pomoc w wielu znanych problemach dotyczących zarówno działania, jak i współdziałania z systemem Windows wszystkich programów Autodesk.
Informacje o problemach jak i sugestie stanowią ważny element w systemie Autodesk, dlatego nigdy nie rezygnuj z możliwości ich wysyłania.
Support Knowledge Base - Pierwsza Pomoc
Moderator: Maciej Śliwiński
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 07 gru 2005, 11:13
- Kontaktowanie:
Support Knowledge Base - Pierwsza Pomoc
pozdrawiam
Maciej
Maciej